Ellen, Asiakkaiden Suosikki 2020!
Tammikuun lopulla kruunasimme vuoden 2020 Asiakkaiden Suosikin. Titteli meni tällä kertaa toimiston viralliselle tädille eli Ellenille.
Mielestämme arvokasta asiakastyötä tekevän ammattitaitoa ei voi mitata ainoastaan tuloksen perusteella, vaan vähintäänkin yhtä paljon vaakakupissa painavat kyky ja halu kohdata työssä vastaan tulevat ihmiset ystävällisesti, arvostaen sekä omana yksilönään. Mitä ammattitaitoisempi myyjä, sitä tyytyväisempi asiakaskunta hänellä on. Koska aihe on Ocean Stonella tärkeä, ei keskinäinen kisailu kohdistu ainoastaan myyntimääriin, vaan myös asiakastyytyväisyyteen.
MITEN VUODEN 2020 ASIAKKAIDEN SUOSIKKI VALITTIIN?
Joka kuukausi Oceanin toimistolla jaetaan kaksi Asiakkaiden Suosikki -kunniamainintaa. Kunniamainintojen myöntämisperusteita ovat mm. myynnin laatu ja puhtaus sekä edustamamme SuomiVita Oy:n asiakkailta saatu palaute. Vuoden Asiakkaiden Suosikki -kisan voittaa se henkilö, kenellä kunniamainintoja on vuoden ajalta eniten.
Ystävällisyys ja reippaus saavat asiakkaatkin hyvälle tuulelle
Ellen nappasi viime vuonna Asiakkaiden Suosikki -tittelin huikeat 14 kertaa! Yksi suurimpia syitä Asiakkaiden Suosikki -tittelin voittoon oli varmasti se, että Ellen kohtaa jokaisen asiakkaan yksilöllisesti, ystävällisesti ja rennon reippaasti. Ellenin miellyttävä olemus saa luurin toisessa päässä olevan henkilön heti ensikohtaamisesta hyvälle tuulelle. Molemminpuolisesti hyvällä fiiliksellä sujuva puhelu on myös loistava pohja pitkälle ja hyvälle asiakassuhteelle.
Ellenin asiakkaat ovat antaneet kiitosta sujuvista ja mukavista kaupoista. Ei ole siis ihme, että tämän supernaisen asiakaskunta sen kuin kasvaa kasvamistaan. Tuore Asiakkaiden Suosikki kertoikin puolustavansa ja pitävänsä kynsin hampain kiinni tittelistään.
Hienosta saavutuksesta Ellen palkittiin 100€ arvoisella S-ryhmän lahjakortilla. Paljon onnea vuoden 2020 Asiakkaiden Suosikille! :)