Merja ja Kirsi, Asiakkaiden Suosikit 2015!
Maanantaina 25.1. jaettiin yhdet vuoden tavoitelluimmista ja hienoimmista titteleistä, kun vuoden 2015 Asiakkaiden Suosikeiksi kruunattiin Tampereen tiimiin kuuluva Merja sekä Jyväskylän tiimiläinen Kirsi.
Mielestämme arvokasta asiakastyötä tekevän ammattitaitoa ei voi mitata ainoastaan tuloksen perusteella, vaan vähintäänkin yhtä paljon vaakakupissa painavat kyky ja halu kohdata työssä vastaan tulevat ihmiset ystävällisesti, arvostaen sekä omana yksilönään. Mitä ammattitaitoisempi myyjä, sitä tyytyväisempi asiakaskunta hänellä on. Koska aihe on Ocean Stonella tärkeä, ei keskinäinen kisailu kohdistu ainoastaan myyntimääriin, vaan myös asiakastyytyväisyyteen.
MITEN VUODEN 2015 ASIAKKAIDEN SUOSIKIT VALITTIIN?
Joka kuukausi Oceanin kummallakin toimistolla jaetaan kaksi Asiakkaiden Suosikki -kunniamainintaa. Kunniamainintojen myöntämisperusteita ovat mm. myynnin laatu ja puhtaus sekä asiakkailta saatu palaute. Vuoden Asiakkaiden Suosikki -kisan voittaa se henkilö, kenellä kunniamainintoja on vuoden ajalta eniten.
VÄLITTÖMYYS JA EMPAATTISUUS AUTTAVAT LUOMAAN KESTÄVIÄ ASIAKASSUHTEITA
Merja eli Mertsi oli vuonna 2015 Asiakkaiden Suosikki uskomattomat 12 kertaa ja Kirsi huikeat 10 kertaa. Merjan ehdoton vahvuus on hyvien myyntitaitojen ja sanavalmiuden lisäksi rempseä pohojalaanen asenne, mikä saa asiakkaankin rentoutumaan. Kirsin salaisuus piilee luottamusta herättävässä rauhallisuudessa ja lempeässä taidossa ymmärtää asiakkaita eri elämäntilanteissa. Kummallakin vuoden 2015 Asiakkaiden Suosikilla on oma, laaja tyytyväinen asiakaskunta, joka varmasti allekirjoittaa saman!
Sekä Merja että Kirsi palkittiin upeasta saavutuksesta hienon tittelin lisäksi 100 € lahjakorteilla kauneus- ja hemmotteluhoitoihin. Kun pitää niin hyvää huolta asiakkaista, on tärkeää muistaa hemmotella myös itseään! :)
Paljon onnea vuoden 2015 Asiakkaiden Suosikeille, Merjalle ja Kirsille!
Toivoo,
Koko Oceanin tiimi